[PL] [EN]
Wybierz miasto:
0
 
lokalizacje
tablic
reklamowych
0%
mieszkańców
miasta
0 tys.
 
odbiorców
0 mln
spojrzeń
miesięcznie

Ostatnie realizacje

Co to jest LIFTBOARDS?

Reklama zewnętrzna jaką jest Liftboards, towarzyszy setkom tysięcy Polaków podczas podróży windą. W Katowicach mamy już 97 tablic, a nasz zasięg stale wzrasta!

Reklama w windach zwiększy rozpoznawalność Twojej marki, a także zbuduje popularność i zaufanie wśród Twoich docelowych klientów.

Zasięg i oglądalność

Bez względu na to czy jesteś przedsiębiorcą, czy pracujesz w dziale marketingu, z pewnością poszukujesz reklamy, która dotarłaby do jak największej liczby odbiorców.

Każdego dnia podczas jazdy windą około 16 000 potencjalnych klientów ogląda treści zamieszczone na naszych tablicach. Warto wspomnieć, iż oglądalność ta zwiększa się, jeżeli weźmiemy pod uwagę innych odbiorców (gości i znajomych mieszkańców, dostawców, pracowników firm etc.).

W odróżnieniu od innych nośników tablice Liftboards są oglądane przez odbiorcę codziennie - często nawet kilkakrotnie.

Skuteczność

Wiele można powiedzieć na temat rozmaitych form reklamowania się, jednak „na koniec dnia” najprawdopodobniej najważniejsze dla Ciebie będą EFEKTY.

Jeżeli zależy Ci na wzroście sprzedaży oraz podniesieniu zysków Twojej firmy, jesteś we właściwym miejscu, ponieważ:

Porównanie

Reklama w windach Liftboards.pl na terenie Katowic to już 97 tablic reklamowych.

Co wyróżnia nasze tablice reklamowe od innych form promocji? Przykładem mogą byc popularne ulotki, które w większości przypadków trafiają nieprzeczytane do kosza na śmieci. Reklama w windach w odróżnieniu od tradycyjnych ulotek nie wymaga kolportażu i nie zostanie wyrzucona. Powierzchnie reklamowe Liftboards w Katowicach docierają do 16 000 potencjalnych klientów każdego dnia, co przy założeniu, że każdy korzysta z windy 4 razy dziennie przekłada się na 2 mln spojrzeń miesięcznie

Skuteczność ulotek ocenia się na 5% - z tej ciężkiej paczki 5 000 świstków papieru, tylko około 100 zostanie świadomie przeczytana przez odbiorców. Dolicz do tego koszty kolportażu, a zobaczysz, że swoje pieniądze tak naprawdę dosłownie wyrzuciłeś w błoto, gdyż reszta ulotek będzie zalegać na chodnikach, śmietnikach, lub klatkach schodowych, deptana przez przypadkowych przechodniów – my nazywamy taką sytuację antyreklamą.

Wychodzimy z założenia, iż jeśli nie za pierwszym to za drugim, trzecim, dziesiątym, pięćdziesiątym albo setnym razem – Twoja reklama zostanie przeczytana, informacja zostanie przekazana, a sama firma świadomie, lub nieświadomie po raz kolejny skojarzona z tym właśnie typem usług/produktów. Nie marnujesz przy tym kilkudziesięciu kilogramów papieru, nie musisz wciąż rozmyślać czy Twoi kolporterzy aby na pewno przykładają się do swojej pracy.

Zainteresowany?

Jeżeli chcesz umieścić swoją reklamę na naszych tablicach: